11 november 2010

Nagu google'i tõlge :)

Alati läheb süda soojaks, kui USA-st midagi Eestiga seotut leian. Laupäeval kohtasin eesti juustu, ilusti E-Piimas tehtud ja ehtne. Päris oma juust. Aitäh, Põltsamaa! Ärge jumala pärast selle juustu saatmist siia lõpetage!
Pakendiga tutvumine tegi nalja. Selline kena google'i tõlge. Vene keeles on asi korrektne, aga tõlge inglise keelde on millegipärast cheese estonskiy. Miks mitte cheese estonian? Või siis sir estonskiy? Et mõlemad sõnad oleks pärit ühest keelest.
Ja siis vene keeles слайсы. Kas vene keeles pole sõna "viilutatud" olemas?
Mina kui eestlane hoian ka hammaste ja küüntega eesti keelest kinni ja kohe õiendan, kui mina iseenese tarkusest teisiti teeks.
Seda juustu müüdi Queensis 108. tänava vene poes A&R Food. Vene poodidest saab ikka vana kooli sööke, nagu näiteks küpsiseid "Коровка", millest on hea küpsisetorti teha. Ja ukraina kali on hea ja....

3 kommentaari:

Katu ütles ...

Mind pani see ka muigama, et "korduvsuletav pakend" on kyll ilusti eesti keeles, aga "eesti juust" ei osata òigesti vàlja kirjutada. Hàmmastav :)

Anonüümne ütles ...

Miks nii vähe pilte. Kas aega on jäänud väheks. Praegu ju nii palju huvitavaid sündmusi. Macys balloons, Rockefeller tree, freedom toweri areng ja nii edasi.
Eestis juba külm ja kole. Lumeuputus.

Reede ütles ...

Mul on praeguseks tekkinud see sündroom, et kõik nagu oleks juba nähtud :) Ja kodus on nii hea olla. Aga aega on ka natuke vähe jah, viimastel nädalatel on ainult pühapäev vaba olnud ja siis koristan ja pesen pesu ja teen mõnuga süüa.
Macy's paraad hakkab nii vara hommikul, et selleks ajaks, kui ma sinna jõuaks, oleks ta juba läbi. Ma lihtsalt naudin thanksgivingu päeval seda, et saan kaua magada ja mitte midagi ei pea tegema.
Rockefelleri kandiga on see lugu, et seal on nii paksult rahvast, et ma lihtsalt ei viitsi sinna trügima minna. Esimestel aastatel oli jah huvitav :) Isegi Saksi kaubamaja aknaid ei vaata ma enam suu lahti :)
Aga suur pildistamise tahtmine on küll ja äkki isegi sel pühapäeval kolan natuke ringi.
Kas lumeuputus siiski ilus pole? Vähemalt talve alguses. Tahaks ka värsek lume lõhna tunda :)