29 aprill 2010

Tšehhi restoran Koliba



Meie linnaosas elab palju tšehhe ja teisi sealtkandist tulnud inimesi. Nii on meil ka kaks tšehhi restorani ja suur tšehhide õlleaed.
Meie käisime eelmisel reedel minu siiatuleku 5ndat aastapäeva tähistamas restoranis nimega Koliba. Koliba on kohanimi Tšehhis.
Sõime guljašsi ja kartulisalatit ja krevette ja sooja õunastruudlit vahukoorega. Jube head toidud olid kõik. Kui ma nüüd saaks kuskilt selle guljašši retsepti, siis teeks ise kodus ka. Ma olen guljašsi varem teinud, aga selles retseptis, mida ma kasutasin, oli väga palju sibulat ja tuli liiga happeline. Tšehhide guljašš oli igati ideaalne.
Õlu muidugi ka väga hea. Ma õlle nime ei mäleta (hea külm hele lahja vaadiõlu, pool liitrit maksis $5.00), nime sees oli c täht :) Hinnad on seal väga normaalsed.
Teenindamine oli sõbralik ja kiire, kella viie ajal seal rahvast eriti polnud. Need, kes olid, rääkisid omavahel minule tundmatus keeles, ilmselt siis tšehhi või mõnda muud selle kandi keelt. Blond ettekandja rääkis täiesti arusaadavat inglise keelt prantsuspärase r-ga.
Nii et see on hetkel meie lemmikrestoran.
***
Seda tahtsin ka veel öelda, et homme kell 5-6 saab Sofi Oksaneni kuulata selles raamatukogus, mis asub 5. Avenüü ja 34 tänava nurgal. Maja number on vist 365, kui ma õieti mäletan. Hästi suur maja, terve bloki suurune. Sisse tuleb minna 5. Avenüü poolt, sain mina aru.

Kommentaare ei ole: