22 aprill 2010

Kodulinn

Citipanga peamaja Long Island Citys (Queens)

Citipanga kasesalu :)





Rõdult allahüppajate harjutusmaja ehk üks miljonitest seisatunud ja masu üle järele mõtlevatest luksuskorterite projektidest.


Endine tehas.


"Igale oma klaassahtel" maja.
***
Meie metroopeatuse all on kaks päeva käinud mingid filmivõtted. Metroopeatus ja raudtee ise ka asuvad meil nii umbes 3. või 4. korruse kõrgusel tänava kohal. Seal all on pime ja räpane.
Eile, kui töölt tulin, ummistasid inimesed metrootreppe ja tänavat. Ma arvasin algul, et jagatakse kas suppi või tööd. Aga siis mulle meenus, et hommikul nägin Kaufmanni stuudio autosid parkimas. Rahvahulga suurusest järeldasin, et mõni tuntum nägu ilmselt võtab filmitegust osa.
Täna oli rahvast veel rohkem kogunenud ja mu mees teadis rääkida, et olla Chris Nothi ja Al Pacinot nähtud. Ühel hetkel hakkasid nii umbes 30 tüdrukut kiljudes kellegile järele jooksma (jaa, nad kiljuvadki päris elus ka nagu filmis), aga mul oli kõht tühi (vastavalt Maslow püramiidile mind lõbustused enne ei huvita, kui ma süüa olen saanud) ja ma uurima ei hakanud, keda seal jälitati, läksin poodi.
Poest tulles tabas mind ebaõnn - teravate servadega plastikust sushikarp saagis kilekoti põhja augu ja kurgipurk väljus tekkinud ava kaudu tänavale, lõhkedes kahe meetri raadiuses. Üks abivalmis meesterahvas ulatas mulle paksu ajalehe, millesse sain kurke ja kilde korjata ja tänavat koristada.
Need plastikust karbid on üldse ohtlikud - kui ma siia tulles alles noor ja roheline olin, lõikas maasikakarp mul põlve juurde augu, arm on siiani alles. Riidekotte need karbid siiski katki ei tee.
Homme on mul siis tähtpäev- olen 5 aastat New Yorgis olnud. Nagu oleks alles eile tulnud. Time flies :)

5 kommentaari:

Elviina's blog ütles ...

Õnne aastapäeval :)
Ilmselt hakkab tunduma "minu oma kodulinn tunne".

Silva Kiili ütles ...

Kui sa ei ütleks, et maja on pooleli, ei arvakski nii. Põnev projekt lihtsalt :)

Kristiina ütles ...

Sattusin kah siia blogisse, läbi Tikri päevaraamatu. Väga huvitav on lugeda eestlastest teistel maadel niiet salvestan endale kohe listi ära, kui pahaks ei panta! :)

Reede ütles ...

Ei panta pahaks :)

Katu ütles ...

Blju ònne tàhtpàeva puhul!