15 november 2009

Sõnajaht

Kui Kilingi - Nõmmes esimest korda pepsit müüdi, ma ostsin 10 pudelit. Rohkem näo kohta ei müüdud, muidu oleksin võibolla 20 tükki ostnud :) Tol ajal tähendas pepsi välismaa-asja, mida ei saanud ostmata jätta, sest see andis tunde, et olen saanud millegi erilise omanikuks.
Nüüd on sellest üle kahekümne aasta möödas ja midagi erilist oleks hoopis see, kui ma pepsit igas poes ei kohtaks. Aga nüüd otsin ma poodidest hoopis asju, mis pepsist võimalikult kauge kaarega mööda käivad :)
Teiste leitud sõnad on siin.

6 kommentaari:

tiia ütles ...

nostalgiline jutt, nii oli jah.

mina näiteks jõin pepsit kõhuvaluga võideldes, aga pidi ju jooma, ülemaailma kiidetud asi... viimati vist ostsin seda aastal...oeh,

mulle meeldib sellel pildil see pehme taevane taust

Anonüümne ütles ...

Seda Pepsi pudelit vaadates meenub, et aastaid tagasi põhikooli ajal sai keset koolipäeva käidud sõpradega umbes 1 km kaugusel asuvas alevis Pepsit ostmas. Enam küll ei viitsiks selle pärast nii kaugele kõmpida :D
Mõnus nostalgiline jutt ja pilt!

Anonüümne ütles ...

.. samad tunded meenutusena möödanikust.. Tundmatu (sõna), mis ärgitab uudishimu :)

enetimm ütles ...

Täpselt ühel nõul... Ei mäletagi, millal viimati mullijooki kulistasin!

sille ütles ...

nostalgia tõesti. kui nüüd meenutada, siis pole ma enam ammu seda pudelit ka müügil näinud.aga ega ma sellest letist eriti midagi otsi ka, ehk pole lihtalt näinud.

Köögikata ütles ...

Jah, nii see oli...
...vaatasin just nädalavahetusel "Disko ja tuumasõda" filmi, see nagu lõik sellest filmist. Hea film oli, muide. Ja pilt ja jutt on ka head.