15 november 2009

Roosa õhtu Gantry pargis

Mulle sobib, et nädalalõpus on soe ilm :) Täna oli 18 kraadi. Ainult et pimedaks läheb liiga kiirelt. Esimese ja viimase pildi vahe on 10 minutit.




Nendesse majadesse võib jätkuvalt kortereid osta või rentida.
Kui pimedaks läks, põles vaid neljandikus akendes valgus.
Odav seal pole, sest vaade on Idajõele ja Manhattanile.



Shirley Temple'i taaskehastus.





4 kommentaari:

Reine ütles ...

NIIIIIII ilus! Ja ainult 10 minutit! Ilusad pildid, mulle nii vàga meeldivad!

Silva Kiili ütles ...

Midagi külgetõmbavat on selles linnas tõesti, et tuleks vist arvestada, et kui juba näpu annad, siis võtab ka hinge. Mu 7-aastane lapski arvas, et ta tahaks NY-s elada. Ainult et lapsi pole. Aga selle eest on koeri:)

p ütles ...

Uskumatu, ma armusin nendesse piltidesse. Suurlinna tuled. Sellepärast NY ongi mu eluunistus. :) Tee veel öisest/õhtusest NY'st pilte.

Reede ütles ...

Aitäh :)
Lapsi on NYC-s küll, sooja ilmaga kella viieni kõik Central pargi playgroundid neid täis :) Ja linnalapsed on head suhtlejad, ei võõrasta nemad kedagi, kohe hakkavad sõbraks, olenemata vanusest.
Linn on õhtuti ilus jah, eriti tore on seel see, kui õhtu juhtub soe olema. Mis sest et november.