30 märts 2008

Tagasi piltkirja juurde :)


Ega piltkirjast pole inimkond tegelikult kunagi ju loobunud. Aga vahepeal lihtsalt oli inimestel üksteisele juba nii palju öelda, et oma silmaga nähtud piltide edasiandmiseks leiutatud vahendid ja viisid jäid lahjaks. Kui ruttu sa ikka maalida jõuad, eksole. Kirjasõnaga sai rutem ja rohkem seda edasi anda seda, mis hetkel väga tähtis tundus.
Viimaste aastakümnetega aga on pildinäitamine tohutu kiirusega edasi arenenud ja nii me jõuame jälle tagasi selleni, et kraabime (või noh, digipildistame-salvestame) oma nähtud muljed kaljuseinale (interneedusesse) teistele vaatamiseks.
Kuna mul tuleb alati sõnadest puudust (siinkohal palun mu kirjasõpradel mitte sõna võtta minu saadetud hiigelpikkade kirjade kohta :)), siis ma eelistan ilmaimed ja muidu toreda elu pliks-plõks kaamerasse püüda.
Nüüd on Kaja algatanud kogukonnas "Eestlased ja sõbrad" fotojahi ja mina ka asun kohe kampa.

Sellise sildi leidsime suvel ilusast sõbralikust New Yorgi lähedasest külast nimega Bellport. Eesti keelde võiks seda silti tõlkida näiteks nii: "Ära sisene - võid vangi sattuda!" Aga mõjub ta nii: "Seisa paigal või ma tulistan!" :)

Ja see siin on üks mu lemmikpiltidest - minu kunagine kass Susanna mõtleb hääde Eesti asjade pääle.
See on kehva kaameraga filmile tehtud ja skannitud pilt, aga las ta olla. Ega ei pea kõik asjad elus läikima :)
Aitäh Kajale toreda algatuse eest!

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

:D lahe. Hakkab urisem või ei hakka urisema :)

kukupai ütles ...

Natukese fantaasiaga võiks sellel esimesel pildidl oletada vanglaväravat olema :P
Ja kiisud on üldse väga arukad ning pööravadf tähelepanu ainult headele asjadele.

Karuema ütles ...

no kummaline koerasõbralik kiisu:) hästi armas pilt... aga see vanglaga ähvardus - vist väga jenkilik?tore et kampa tulid. nii vahva jaht on olnud. ma olen kohe nii õnnelik, et rahvas nõnda kenasti kaasa on tulnud:)

Liina ütles ...

esimene pilt tuletab mulle meelde silti mida nägin EV prasidendi suvemaja juures...otsisin blogist koha üles, pilti kahjuks ei ole aga tekst küll 27. veebruar 2006... "Nägime veidraid kohti ja silte. Suure tõenäosusega oli see presidendi suveresidents mille väraval oli hirmuäratav silt teatega, et NO TRESSPASSING VIOLATORS WILL BE SHOT SURVIVORS WILL BE SHOT AGAIN. Kuid see on vist ainult ingliskeele oskajatele mõeldud, ülejäänutele on vaba sissepääs, sest väravad olid kutsuvalt valla."

http://blog.lelov.pri.ee/2006/02/27/survivors-will-be-shot/

AnnuMannu ütles ...

Selle esimese pildi sònum on lòpp hea.Oleks oma maja, paneks ka vàrava peale:D.Ei ole siin mingeid kurja koera silte, làhed vangi hoopis:P.Ja selline triibuline kass on minumeelest just kòige ilusam ja òigem kass.Mitte selline dalmaatsia kass nagu mul:D