17 märts 2008

Silla all





Sillad üle Harlem Riveri.
Washington Heights, Manhattan.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma tahaks sind tänada, et vaatamata kommentaaride vähesusele ei ole sa fotokat nurka visanud. Sinu blogi juures on just huvitav see, et on palju pilte (teistel ainult jutt). Kuna ise olen suur NYC imetleja siis ootan alati huviga uusi pilte. Nii et jõudu, jõudu veelkord.

Reede ütles ...

Aitäh :)
Sellest pole midagi, et kommentaare on vähe, sest ega ma mingeid sensatsioonilisi fotosid ju pole teinud. See blogi on rohkem lisaks mu kirjadele, mida ma tuttavatele kirjutan - nii ei ole mul vaja neile igaühele eraldi veel pilte saata vaid saan oma blogile viidata.
Ja mul on väga hea meel, kui mu pildid meeldivad :)

AnnuMannu ütles ...

Mulle meeldib ka neid pilte vaadata.Pole seal kunagi kahjuks kàinud, aga kuna ma olen maailma kòige suurem Sex & the City fànn, siis otse loomulikult on mu unistuste linn NY.Ohh jahhhh....:)

Reede ütles ...

Noh, mina elaks praegu hea meelega Itaalias - teil juba suur suvi, aga meil puud puha raagus alles.