04 mai 2007

Kesk õitsvaid lilli

Meil nüüd siin kõik õitseb ja lõhnab hästi.
Sooja on olnud paar nädalat ja ühes aias nägin õitsevaid aedmaasikaid.








Central Park on praegu hästi ilus, aga sealt mul pilte veel pole.
Aega pole ja pilte pole.
Kool võtab kõik aja ära :)
Koolist on pilte, aga näitan neid hiljem.
Sest praegu pole aega :)
Aga Central Pargi kilpkonnatiigis ujus tavaliste kilpkonnade vahel korraks pinnale üks suur kilpkonn, kes nägi välja nagu sammaldunud kivi. Kilbi läbimõõt umbes 40-50 cm ja päris roheline sammal kasvas selle peal. Ta nägi välja nagu kivi või siis dinosaurus.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

mis puu see alt teise pildi peal on?

Reede ütles ...

Ma ei tea, mis puu see on. Panin ühe pildi sellest puust (või põõsast) veel siia, aga ega ma ei tea küll, kus otsast talle läheneda, et saaks teada, mis liikide hulgast otsida. Seal aias, kus ma teda pildistasin, näeb ta üsna imelik välja, aga õied on ilusad. Millegipärast eelmisel aastal ei pannud ma teda üldse tähele, kuigi käime sealt päris tihti mööda.

Anonüümne ütles ...

mul tekkis kohe suur soov endale aeda saada, need pisut kinnisemad öied meenutavad mulle suuri lemmikuid priskeid anemoone.

Ruudi ütles ...

No lòpuks oemti!! Meil on juba ka kastanid ammu àra òitsenud...
Huvitav, eelmine aasta òitses meil enam vàhem samal ajal kòik ( vòi ma màletan valesti?), see aasta olete te ikka korralikult maha jàànud...

Reede ütles ...

Eelmisel aastal õitsesid meie magnooliad jah samal ajal, kui Itaalias. Selle aasta kevad on rohkem Eesti kevade moodi, kus lund sajab õitsevate puude peale. Aga nüüd (vist) on see külm aeg ikka möödas ja mõnel päeval on isegi palav.