21 jaanuar 2007

Charlie Brown's Steakhouse

Charlie Brown's Steakhouse asub Alpine'i linnakeses (New York Cityst üle Hudsoni jõe).
Kaminas põleb gaas, aga raamatud riiulites on ehtsad.



Salatite, igasuguste seemnete-idude ja kastmete valik oli suur ja hea.
Sain ise valida, mida tahtsin.
Oleks see maja mul kodu juures, käiks iga päev seal salatit söömas :)

Selline steik siis.
Mina sõin hoopis kala, sest sellise lihatükiga ma hakkama poleks saanud.

Ja info mõttes ka bensiinihinnad New York Cityst väljas.
Lugeda tuleb neid numbreid nii, et komakoht on peale esimest numbrit.
Esimene number on dollarid ja kaks järgmist on sendid.
Vasakpoolsest tankurist saab kütust nimega "regular unleaded" (ehk siis tavaline pliivaba) ja maksab see 2.25 dollarit gallon.
Gallon on 3,785 liitrit.
Kui nüüd võtta kursiks 1 USD = 12 EEK-i, siis bensiinihinnaks on 7.13 EEK/liiter.
New York Citys on ilmselt kallim, aga ma praegu ei oska öelda, kui palju kallim.

2 kommentaari:

Quality-Freak ütles ...

Ma käisin ka eile külas ja seal oli gaasileegiga kaminatuli. Tegelt ikka päris õudne vaatepilt. Parem siis juba see veneaegne pappkamin, kus elektripirn sees hõõgus...

Ruudi ütles ...

Ajasid salati piltidega rasedale salatiisu peale nàmm.. Làhen nùùd kohe hakkima....vinigretti...