11 märts 2016

Ameerika mäed

Boulderis kõik käivad mägedes. Kui valid kodus mõne matkaraja välja, siis tuleb kell 8 hommikul parkimisplatsil juba olla, sest hiljem on kõik täis. Jalgrattureid on ka kõik kohad täis.
Läksime Estes parki, alguses käisime ühes infokeskuses ja küsisime sealt soovitusi radade kohta. Estes park on Rocky Mountains National Park'i osa.

Me käisime keskmise raskusega rada, mis oli kokku 5 km pikk (edasi-tagasi) ja jõudis 2,9 km kõrgusele Gem järve äärde.

Sportlikumad inimesed läksid üles joostes. Peaaegu püstloodis kohad polnud neile ka probleem. Mina hingeldasin iga kolme sammu järel. Eks seal oli hõre õhk ka :)

Miljonidollarivaatega väljakäik.

Väljakäik teiselt poolt.

Pärast sellist retke ei tundu Eesti üldse kivine maa.

Gem Lake. Järv oli jääs alles. Aga ilm oli soe,

Mingid putukatõrjekotikesed puude peal.

Väljakäigu poole suunav silt

Perekond kahe lapsega. Väiksem oli tilluke beebi ema kõhu peal.
Bonsai

All oli kena külake paljude käsitööpoodidega. Uute asjade valmimist sai kohapeal vaadata, näiteks klaasitöökojas.
Mu lemmikkommid, salt water taffyd, valmivad sellise agregaadi abil. Neid tehti seal kah peaaegu igas poes.
Piisonilihast burger päikesekuivatatud tomatite ja mozzarellaga. Väga hea oli. Ettekandjaks oli modellivälimusega leedulanna.

Jõuluasjade poes oli puust nikerdatud jõulustseen karudega. Karuneitsi Maarja ja ta mees Karujuhan said lapse paari karuingli ja karukuningate silma all. Sama värk oli saadaval ka põtrade kujul.

Kohvisegamislusikad. Öko iga nurga peal. Ei mingeid plastlusikaid ega gluteeniga sööki.