22 august 2010

Ra-ruira-raa


Nagu pealkirjast kohe aru saab-tänased pildid on reedesest ühtelaulmisest New Yorgi Eesti Majas.
Mõtlesime algul küll, et kesse sinna ikka tuleb (New Yorgis oli siis kell 1 päeval, kui Eestis laulmine pihta hakkas, pealegi oli tööpäev), aga peaaegu 50 inimest tuli kohale.
Kahjuks ei saanud me Eestist pilti kätte ja nii jäi Hirvo Surva nägemata, aga meil olid omal dirigent ja klaverimängija olemas, nii et probleemi polnud. Võtsime laululehed ette ja hakkasime pihta. Laulud oli neile inimestele keerulised, kes iga päev koorilaulu ei harjuta (nagu mina näiteks) ja tulemuseks oli kohati ebalev jorin, millest õppinud laulurahva hääled tugevalt eristusid. Laulud olid liiga kurvatoonilised ka. Ainuke rõõmus laul oli Tuljak, aga see oli tehniliselt keeruline ja ei lasknud täiel rinnal üürata. Ahjaa, Kungla rahvas oli ka päris tore laul. Mina olin nende kohtade peal vait, kus ma ise ka aru sain, et noodid, mida mina laulda suudaks, pole päris need, mida helilooja mõtles. Aga tore oli, inimesed olid ikka rõõmsad, et said lippu lehvitada ja lõpuks ka hümni laulda. Hümn tuligi kõige paremini välja.
Siit saab videot ka vaadata :) Ja siin on ka natuke pilti.

3 kommentaari:

kriips ütles ...

Ohh, aga teil seal on Eesti Maja ja Eesti inimesed saavad kokku, et Tuljakut kasvõi "joriseda"... :)

Anonüümne ütles ...

Tere, minul tekkis huvi, et kuidas Te üldse USA-sse sattusite? :) võibolla saaks meiliaadressi anda, kus pikemalt kirjutada saaks..

Reede ütles ...

Meiliaadressi võib näiteks näha blogi pealkirja all :)