21 veebruar 2009

Järjekordne kunstimuuseum


Queens Museum of Art. Asub Queensis, Flushing Meadows Corona pargis.
Seal sees on New York City makett, mida 100 inimest kolm aastat ehitasid.
Ma pole seal veel sees käinud, aga küll ma jõuan. Sõidame vahel sellest ratastega mööda, kui 108. tänaval venelaste poest tulles pargis kalja, suitsuvorsti ja leiba söömas käime.

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tere! Olen juba mõnda aega selle vahva blogi lugeja. Nüüd söandan esitada ühe (pisikese) palve - paar pilti roostevabast metallist puudest, mingis kesklinna pargis. Praegu saaks efektse võrdluse veel raagus olevate 'päris' puude kõrval. Ise tegin kord neist suvise foto...
Ette tänades,
Pets

Reede ütles ...

Kui ma need puud üles leian, siis teen kindlasti neist pilte :) Mulle praegu kohe ei meenu, kus nad asuvad. Samas tundub, nagu oleks kuskil näinud. Aga ma uurin asja :)

Anonüümne ütles ...

Puud võisid ka mingist hõbevärvi plastikust olla. Oletan, kas:
Madison Square Park,
Union Square,
Washington Sq. Park,
Hudson Square -
nii ma seal kord jalutasin, ülalt alla...
Pets

Reede ütles ...

Hästi, kui mul vaba päev tekib, lähen vaatan need pargid üle :) Union Square'il neid pole, seal olen ma tihti käinud.

Reede ütles ...

Käisin need pargid täna läbi, aga ei kohanud ma hõbedaselt läikivaid puid. Äkki neid enam polegi? Võibolla oli see kunagi lihtsalt üks ajutine kunstiprojekt? Või siis asuvad nad kusagil mujal...

Anonüümne ütles ...

See oli tõepoolest ajutine projekt. Ma väga vabandan, et tegin tüli...
Lisan ka 'asitõendi':
http://newyorkamera.com/?tag=silver-tree

Jään ikka püsilugejaks :)
Kena kevadet!
Pets

Reede ütles ...

Einoh mis ta nüüd tüli oli :) Mulle väga meeldib mööda linna kolada ja pilte teha. Kahjuks ainult pole kunagi kaamerat kaasas, kui midagi eriti huvitavat ette jääb.
Aitäh lingi eest ka, paistab huvitav blogi olevat!
Ja kena kevadet Sullegi!