01 juuni 2008

Unistamine, tantsimisest


















Kuna selle nädala fotojahi teema on unistamine ja mina käisin täna South Street Seaportis ladina tantsude festivali vaatamas, siis panen need kaks teemat kokku.

Ma olen nimelt lapsest saadik unistanud sellest, et oskan jube hästi tantsida ning valitsen oma keha täiuslikult. Paraku ma lapsena tantsimist ei harjutanud, selle asemel mängisin korvpalli.

Nii mul ei jäägi nüüd muud üle, kui muusikat kuulates kujutada ette, kuidas selle järgi võiks tantsida.

Lavale ma ei tahakski.

Teiste inimeste tantsimist meeldib mulle peaaegu alati vaadata.

Kuna tänane tantsufestival oli tasuta, siis väga professionaalsed sealsed esinejad just polnud, mis aga ei seganud neil oma tantsu täiega nautimast.

3 kommentaari:

Ti:a ütles ...

ma vaatan seda suurt rahvamassi ja mõtlen ,et kõik need tantsijad jne. kas keegi kuumarabandust ei saanud?

Reede ütles ...

Vat ei tea, et keegi oleks kuuma pärast kokku kukkunud. Palav oli küll, aga enamus on siin ju lõunamaarahvas, ju on harjunud. Peaasi, et veepudel kaasas on :)
Lava kohal oli muidugi katus ja tantsijatele päike peale ei paistnud.

enetimm ütles ...

ma unistan sinuga kaasa tantsimisest ;)
väga toredad pildid!