11 oktoober 2008

Lõikus

Selle nädala fotojahil peaks nagu midagi lõikama või saaki koguma.
Ma ei tea, mis linnast väljas põldudel praegu toimub, aga tundub, et kõrvitsaid juba tuleb.

Mul isiklikku põldu ega peenart pole, aga piparmündipott on täitsa olemas ja saame talveks sealt teed.

Osa saaki mul juba korjatud, osa veel kasvab õues.

6 kommentaari:

enetimm ütles ...

kõrvitsad ehivad siingi sarnaselt majade esiseid. eks varasem tänupüha toob need varem välja :).
meie aia piparmündid kadusid kuidagi vaikselt ära, ilmselt võtsid vaarikad võimust. aga hea oli kodust teed valmistada küll...

Anonüümne ütles ...

Piparmünt on lahe :)
Seda kohe PEAB lõikama :)

kukupai ütles ...

Kõrvitsaid mul pole ja siin pole need nii moes ka, aga piparmünti on küll nagu umbrohtu.

Oudekki ütles ...

Kõrvitsapilt mulle meeldib selle pärast, et oranž kõrvitsavärv on läbiv värvitoon. Kui mina oleks kõrvits, siis ma läheks ka sellise ukse taha.

Reede ütles ...

See on ilus uks jah ja selle ukse taga elavad minu meelest hea maitsega inimesed :)

Ti:a ütles ...

oi, piparmündi tee.... külm õhtu ja piparmünt,,,, mmmmm

see tepp ja uks on nii ilus, kohe nõuab käijaid, ei tea kui ilus see veel jõulute ajal on.

ma olen Siiri fänn :)