13 september 2008

Värviline

Tänane fotojaht on värviline.

Siin üks värviline mees tänaselt Manhattanilt, müüs seal laadal kasukaid.
6. Avenüül Bryant Pargi ja E56. tänava vahel oli täna suur laat.
Smuutimüük.
Ise valid, mis asjadest omale segu lased teha.

Laste nägude värvimise koht Central Pargis.

5. Avenüül on mõned värvilised vaateaknad.
See siin on Disney poe oma.


Ja Versace asjad Saksi kaubamaja akendel.

9 kommentaari:

Ti:a ütles ...

küll on kirev elu, värvilisusele lisaks.

mõtlen ,et kui mitu meetrit suudaksin käia selliste kingadega, ma olen siiski päris oskuslik kontstippija, aga need kingad panid mu oskused kahtluse alla.

väga hea leiud!

Ninataga ütles ...

Inimloodud värvid :)
Väga kirev :)

kukupai ütles ...

Aga teevad ju meele rõõmsaks kui muidu kõik hall on?
Kingad on vaadata lahedad, aga kas ka nendega käimine?

Reede ütles ...

Inimloodud linn ja inimloodud värvid :)
Kingad on jah sellised, et varbad vist maha ei ulatagi :) Aga käiakse küll sellistega, alles laupäeval nägin, kuidas väga kõrgete kontsadega käidi. Iseasi, kui pikka maad nendega käia jõuab. Aga kui inimesed lapsest saati treenivad selleks, ju nad siis jüuavad kah.

Liina ütles ...

Minule tõid tilga suunurka need smuutimaterjalid, nämm. armastan linnasid ja melu, kahjuks on eesti linnades sellist melu nii väha :D toredada!

enetimm ütles ...

hästi vahvad leiud!

sille ütles ...

tõelisel lahe ja kirev! mulle küll meeldiks kui eestiski linnades ja inimeste riietes rohkem värve oleks.

luize ütles ...

Mulle see punapea-mees meeldis. Eriti meeldis mulle tema särk.

Reede ütles ...

Mulle ka see punase peaga mees meeldib. Tal on kindlasti hea süda :)